Oykunil 3 aylık bebegim istahsiz acaba mamaya vanilya katanlar duymuştum böyle daha seveceği hale getirsek icermi diye dusunuyorum.
TosbikAnnesiiiii Oykunil hiç duymadım böyle birşey benm bebeğimde mama içmiyor şükr artık ek gıda yemeye başladı inşallah daha da düzelicez sizde bir doktora götürün belki bir sıkıntısı vardır bebişinizin
Oykunil Mirosum simdi alerji mamasını geçme ihtimalimiz var Sali belli olcak oda baya aciymis simdi normal mamayi bile içmiyor zorla bir çare ariyorum😔
Mirosum Oykunil kan değerlerine falan baktırın bı belki bir sıkıntısı vardır daha çok küçük bence öyle vanilya falan biseyler katmayin daha kötü olabilir
Deletedmom5284 Vanilya şurubu diyorlar ben öyle biliyorum hatta doktor söyledi diyorlar ama bilgim yok, siz doktorunuza danışın böyle şeyler önemli
Oykunil Mirosum Sali gidicez alerji doktoruna bakalim ne olcak ama xok uzuluyorm beslenmesi cok az zaten zayıf 3 aylık 4800
TosbikAnnesiiiii Oykunil 6 aylıkken başladık canm kilosu çok çok iyiydi ama dişleri çıkmaya başlayınca ne yapıp ettiysem emmedi mamaya başladık ek gıdayada yavaş yavaş şimdi 8 aylık iyi yiyor 2 aya rağmen
TosbikAnnesiiiii Oykunil tadımlardan başladık ama 7 aylık olunca öğüne başlayayım dedim yemedi zorla 3-4 kaşık onuda döke saça