Egeminannesi Kızlar adil beye sünnet yaptırmayı düşünüyoruz yakın zamanda yaptıran oldu mu bebegım 17 aylık bıraz zor olacak sankı nasıl oluyor doktor nasıl bılgı verır mısınz
SM0 Egeminannesi merhaba doktor özel mi hastanede mi ücretleri nedir biliyormusunuz bende arayış içindeyim antalyada pek bir yer bilmiyorum
Demetbulut Atatürk devlette yaptırmıştık.. 6 aylıktı.. Umarıö sorun acevap bulursun. Geçmiş olsun şimdiden
Egeminannesi Demetbulut cok teşekkürler kaç güne ıyı oluyor 3 dedıler ama bizimki büyük biraz 17 aylık
_tospikannesi Egeminannesi uyusturucu krem sürüyor ayagımda sallarken yaptı bizimki 5 aylıktı oldugunda
Demetbulut Egeminannesi valla sabah 9 da oldu 10 buçukta taburcu olduk.. Akşam 5 e kadar mızırdandı ağladı ama sonra hiç sıkıntısı olmadı
Egeminannesi SM0 özel evt Çallı meydan tıp da adil bey lokal anetezi 1000 genel 1250 dedıler bız yaptırdık 1 hafta oldu
Egeminannesi SM0 yani iyi gibi daha tam iyileşme olmadı anlayamıyoruz ama doktor çalışanlar falan iyiydi