Allah rızası için bana yardımcı olun 6 aylık erkek bebeğim var ve doğduğu günden beri hiç rahat durmuyo sürekli ağlıyo sürekli sıkılıyo hep kucak istiyo kolik ve gazlı bebek olduğu için mecbur hep kucağa aldık almasak yine kendini ağlayarak yırtıyodu. annem babam geliyodu hergün onlarada alıştı şımardı şimdi annemler korona oldu yoklar tek kaldık ama başa çıkamıyorum artık şekerim düştü bacaklarım titriyor sinirden halim kalmadı destekli uyuyor hiç sabit yatağında uyumaz ne zaman düzelecek bu bebekler neden böyleler kafayı yemek üzereyim.