Benim 7aylık bebegım de oyleydım İlk baslarda hevesliydi tamam bu cocuk yer dedım sonra asla acmadı hatta kasıgın etkısındenmı nedır denedıkten sonra bıle agzı kilitli zorladıkca beter oldu ara verdım bı gun baktım elimdeki elmayı ıstıyo soydum verdım elıne tadını aldı hemen rende yaptım verdım agzına ama kasık istemiyo parmağımla veriyorum sevıyo sa kasıga da acıyo sımdı ama genelde parmagımdan yıyo cok ılgınc yanı ben yeterkı yesin kafasındayım artık kabız mesela kayısı puresı yapıyorum kasık kabul etmediği için biraz sulu bardakla veriyorum. Bide sunu farkettım cocuk pure mama tarzı seylerı sevmiyo kabak Havuc pirinç çorba gibi yaptım ama ezmedim ufak parçalı halde elimden yedi daha bütün seyleri yiyo cok iştahlımı degil ama en azından yiyo bi deneyin isterseniz.