Asel16 Merhaba kızım 13 aylık özel koşul gereksinimi var yani %90 engelli raporu var bende ikizlere yetebilmek ve kızımın ilaçlarını düzenli vermek için çalışmıyorum evde onlara bakıyorum elimdeki raporla sosyal hizmetlere başvuru yaptım eşim çalışıyor sigortalı sosyal hizmetlerdeki görevli eve geleceğiz önce dedi acaba bu şekilde başvuru yapıp sosyal hizmetlerden evine gelen var mı yeni evliyim eşyalarımız yeni ama kızımın tedavisi için maddiyata ihtiyacımız var en çokta o nedenle başvuru yaptım acaba gelince neye bakıyorlar çok merak ediyorum
Cgdmltr93 Asel16 eşyalar v.s önemsiz.. sigortalı olması da önemli değil. Komşum annesine bakıyor. Eşi sigortalı. Bakım parası alıyor.
Cgdmltr93 Asel16 bir de bebeğiniz ne durumda . Sürekli yatıyor mu? Bebeğinizi bırakıp bi yere gidebiliyor musunuz?
Asel16 Deletedmom8453 öyle mi inşallah ordaki çalışanların insiyatifine mi kaldı diye düşündüm çok teşekkürler
Asel16 Cgdmltr93 bebeğimin düzenli tedavisi var her gün günde üç defa buhar veriyorum altı defa enzim ve egzersizleri var şu an oturabiliryor
Asel16 Bssrr umarım ama maalesef Türkiye’de mutasyon ilaçları henüz yok inşallah tüm hasta çocuklar iyi olur🤲🏻🧡
Cerenn1-- Asel16 biz de kardeşim için alıyoruz ev eşyalarımiz evimiz lüks ve ev bizim kira değil. Onlar hiç sorun olmuyor tam tersine iyi bakabilirler temiz bakabilirler deniliyor. Kesin alırsınız siz de
Asel16 Cerenn1-- ya inşallah başka bir ilde tedavisi o paraya ihtiyacımız oluyor her gidiş geliş çok masraflı eve gelince hasta ve bakıcıya bakılıyor o halde
sademinannesi Asel16 öncelikle geçmiş olsun, halam kaynanası için alıyordu belirli zamanlarda gelip kontrol ediyorlardı hasta evde mi bakılıyor mu falan diye ilk gelip kontrol ediyorlar ona göre de maaş bağlıyorlar
Asel16 sademinannesi evet ben de acaba eşyalara bakıp ihtiyacı yok diye düşünüyorlar mı diye merak ettim çok sağolun
efelettin Evin eşyası, eşinin durumu önemli değil. bi tanıdığım bakım maaşı alıyor kayınvalidesine bakıyor. Üzerlerine 2 daire var. Adamın 7-8bin tllik maaşı var mesela. Bakmalarının sebebi yaşlı, hasta o evde kalıyor mu diye.