Bebegim 3 aylik doğunca büyük bir ameliyat geçirdi. Bağırsakları kalbin üzerine çıktı. Bu yüzden en ufak bir soruna acaba diyoruz. 3 gündür kaka yapmadı ikinma yok keyfi yerinde beslenme iyi ama kakasını yapmiyor mama ve anne sütü alıyor ne yapmaliyim lütfen yardım edin. Zeytinyagi icirdik makata uyarı verdik ama yapmiyor. Bi zorlanması da yok. Neler yapılır