Erdempasam Sevgili anneler bebeğim 37 günlük oldu ama bende doguma gittigim kiloya çıktım 😔 sizler doğumdan sonra kilo vermek icin neler yaptiniz? Özel bir çabanız oldu mu spor ya da diyet? Sütünüz azalmadan neler yaptiniz kizlar? Fikirlenize ihtiyacim var.
ebmu Erdempasam bol bol su iç canım kilo almaya müsait bi vücudum var ona ragmen 1 ayda hamilelik öncesi kiloma döndüm 😂
Gunes05 Erdempasam Ben hamileyken 12 kilo almıştım. Doğumdan sonra 7 kilo vermiştim zaten ama sonra emzirirken yediğim için tekrar 4 kilo aldım. Bende Abur cuburu kestim yürüyüş yaptım ve emzirmeye devam ettim. Sonra 6 kilo verdim eski halime döndüm. Sütüm azalmadı ve bir daha o kiloya çıkmadım.
Aras63 Erdempasam merhaba daha çok yeni her şey acele etmeyin bence 🙏 bol su ve emzirmek iyi gelecektir.
Sinemsa Erdempasam daha çok yeni ilk 8 ay kendinizi hiç zorlamayın anne sütünüzü hiç etkilemeyin ek gıdaya geçince yavaş yavaş verirsiniz mamaysa rahat rahat rejim yapın ben 2 kere diyet denedim ilk 6 aylık dönemde hep sütüm azaldı bırakmak zorunda kaldım
F0244 Tatlı ekmek pilav bunları az az yedim bide 7 den sonra birşey yememeye çalıştım eski kilomun altına indi dim 30 kilo almıştım korkma verirsin
Erdempasam ebmu cok su iciyorum 3 4 litre iciyorum günlük ama vucudum kilo almaya musait ne yesem kilo oluyor emziriyorum da. Umarim bende verebilirim.
Erdempasam Gunes05 aaa cok guzel bende tatliyi ve ekmegi azaltmaliyim sütüm azalir mi korkusu yasadim da.
F0244 Erdempasam spor yapmadım ama oğlum kolik ti sürekli yürüyorduk oğlum 8 aylıkken kilomun hepsi gitmişti
Erdempasam Sinemsa emziriyorum ben de sütüm etkilensin istemem ama daha fazla da alırsam cok kotu olacam