poyrazveannesi 2 martta sezaryen oldum hastaneden çıkınca subgecirmez pansuman bandı ile vanyo yaptım sağlık ocagindaki ebeye soruyorum ne zaman normal banyo yapabilirim diye pek düzgün bişey demedi sizler ne zaman banyo yaptınız kızlar? Bugün 5. Gün oldu
yusufmertmom poyrazveannesi bana doktorum kesinlikle bantla yapma dedi 3.gün direk yaptım banyomu. Bantla geç iyileşir dediler
QueenMommm poyrazveannesi banada takmışlardi banttan daha hastanedeyken doktor istersen burda banyo yapabilirsin dedi su geçirmiyor zaten 3 gün sonrada bantı çıkardım
Yusufagahinannesi poyrazveannesi bandaj sökülmeden sorunsuz yıkanmıştım ama bandaj sökülünce korktum açıkçası 7. Gün yıkandım
Velaguv poyrazveannesi ben ilk oğlumda hastanede o bantı taktılar banyo yapabilirsin iki gün sonrA tekrar banyo yapıp bantı çıkart dediler sonrasındada istediğim zaman yaptım banyo Şimdide yeni doğumumda pansuman yapıp normal sargı yaptılar o banttan al iki gün sonra bu sargıyı çıkartıp onu yapıştır banyo yap dediler bende öyle yaptım sonrasındada yine istediğim zaman yaptım banyo
Velaguv poyrazveannesi hatta eşim her aksam yarama tendirdiot döktü temiz bakınca çabuk iyileşiyo yara
Emirhaan poyrazveannesi Geçmiş olsun 💐 Bende sezaryen oldum doktorum istediğim zaman duş alabileceğimi söylemişti eve gelir gelmez duş aldım taktıkları bant su geçirmez zaten.
dolunaymomsss poyrazveannesi taburcu olurken yaram açıldı hergun eşim pansuman yaptı 3. Gün banyonu yapabilirsin dedi doktorum 🥰