Kızlar geçen ay normal adet olmam gereken günümde adetimi oldum bittikten sonra aradan üç günün ardından tekrardan adet oldum o da aynı şekilde beş altı gün sürdü . Normalde ay sonu oluyorum adetimi düzenli olarak. Yedi sekiz gün önce lekelenme oldum ama adetim bir türlü gelmedi . Acaba ondan önce bir ay içinde iki kere adet oldum diye mi bu ay olamadım bıde neden lekelenme oldu devamı gelmedi . İlişki zaten iki aydır hiç olmadı .