ne güzel emiyordu ama şimdi kıvranıyor, ağzına alıp geri çıkarıyor, hem gaz var gibi hem de sık sık az az kusuyor.. ekşimiş kesilmiş süt gibi kaymak gibi şeyler geliyor bazen de.. sütüm var ama bebek neden emerken yüzü değişiyor, hem aranıyor yazık hem de emerken bırakıyor çektiriyor.. ne yapmam lazım acaba, bizim sorun gaz mı bebek reflüsü denilen şeyden mi.. kontrole gidince soracağım ama o zamana kadar çözüm ne olabilir, bir de yatırdığımda da güzelce uyuyamıyor