Esraaydnisr Merhaba kızlar bebeğim 8 aylık ben 17+4 günlük hamileyim ve doğum şeklim sezeryan çok ağrılı geçer diyorlar hamileliğin ve doğum sonrası benimle aynı durumu yaşayan var mı ?