meltemineLduru sürekli serin yerde tutmaya çalışıyorum gün boyu zıbınla duruyor, terlemişse hemen banyo yaptırıyorum kafasını ıslatmadan 😅 mama dışında sıkıntısı da yok gibi yani güzel uyuyor, bir şeyleri kavramaya tutmaya başladı, gün boyu elleri ağızda.. şu mama konusu üzüyor bizi normalde 3 saatte en az 150 yemesi gereken zamanlar biz 3 saatte 60 cc yi kıvranarak yediriyoruz