simlisimli bağışıklığı dışarıdan güçlendirecek mucizevi bir şey malesef yok..çocuk hastalanacak vücut o hastalıkla ilaçsız savaşacak ki bağışıklığı oluşsun..mesela ateşlendi diyelim hemen ateş düşürücü vermeyeceksiniz..soyacaksınız, eklemlere ılık bez koyacaksınız ya da ılık duş..çok yükseliyor ve düşmüyorsa ilaca başvuracaksınız..soğuk algınlığı oldu diyelim antibiyotiklik bir durum yok yani..hemen şurup vermeyeceksiniz..burnunu açık tutup vücudun savaşmasını sağlayacaksınız evet ilaçsiz daha uzun sürüyor ama en azından çocuk bağışıklık kazanıyor..