Bebeğim 4.5 aylık oldu ve gelişimi ayına göre önde gidiyor. Bazen biz meyve yerken ağzımıza bakıyor hiç kıyamıyorum böyle sanki canı çekiyormuş gibi 🥲 bazen birazcık yalatıyorum yediklerimden. Acaba diyorum elma armut gibi rahatsız etmiycek meyvelerden tadıma başlasak mı ?