Bebeğimin gözünde 2.5 aylıkken çıktı. Geçmiyor. Doktorda geçmez dedi zaten. 6. Ayını doldurduğunda getirin ameliyatla temizleyelim dedi.
şuan 6.5 aylık. Önümüzdeki günlerde götürmeyi düşünüyorum. Süreç nasıl, zor mu, genel anestexi bebeği çok etkiliyo mu, sonrasında ağrı vs. Oluyo mu