2 aylık bebeğim doğduğundan beri sepet beşikte hafif sallayarak bazen elektrikli süpürge sesinde uyutuyorum çok sallamıyorum 15 dkda falan uykuya geçiyor baya da derin uyuyor uzun süreli.. Ayakta sallamakla eş değer midir büyük beşiğe geçince sıkıntı yaşar mıyım