annetatlisi Kızlar tavsiyelerinizi bekliyorum taze anne olaraktan neler yemeliyim ki süt yapsın bana bi kaç gün önce göğüslerim dolu doluydu sımdı sankı azalıyor gibi şişkinliği gitti
Nalan96 annetatlisi bence en önemlisi mutluluk, mutluluk gerçekten süt yapıyor bizzat deneyimledim 🌸o yüzden sakın stres yapma üzülmemeye çalış ve düzgün beslen, beslenme de çok önemli ☺️
Nalan96 annetatlisi şişkinliği gitmesi de göğüslerin terbiye olmasından kaynaklıymış canım, o yüzden üzülme hem yumuşak göğüsteki süt daha yağlı ve doyurucuymuş iyi bişey yani hiç kafaya takma o yüzden ☺️
Emirhaan annetatlisi göğüslerinizin artık sert olmama sebebi bir süre sonra terbiye oluyorlar.Sütünüzü artırmak istiyorsanız sık sık emzirin ve Bol su ve sıvı(çorba,hoşaf) tüketin. Vakit buldukça dinlenin stresten uzak olun 😊
Berilsmom13 annetatlisi ayvayı kaynat az şeker koy ama çok değil bolca iç bana hemşire söylemişti doğum yaptığımda çok faydasını gördüm
Baby_Mila annetatlisi Marul, dereotu, tere, roka,kuru meyve hoşafı(incir, hurma, kuru üzüm, kuru dut), çiğ kuruyemişler,bulgur pilavı, et,sebze, çorbalar ve bol su bunlar kaliteli süt yapar