sebnem Kızlar elimde ocak ayında alınmış 1 ay bile kullanılmamış e-bebek markası baby&plus wind otomatik salıncak var. Özelliklerine e-bebekten bakabilirsiniz düşünen varsa karşı ödemeli kargo yapılır. İstanbul içide almak isteyen gaziosmanpaşadan elden teslimde alabilir. 500 tl ciddi direk alıcı varsa fiyat konuşulur.
sebnem Minikkelebek içinde durmadı çok sevmedi şuan zaten büyüdü olmuyorda içine o yüzden evde de boşuna yer kaplıyor ihtiyacı olan biri alsın diye
sebnem [bilinmeyen] ürün çok güzel benim değil teyzemin kızı satıyor ama çok sevmedi içinde olmayı ağlıyordu bebeği kolikti tertemiz doğru düzgün binmedi bile şuanda büyüdü 9 aylık olucak satmak istiyor
Minikkelebek sebnem durmuyor içinde benim oğlan canım annem almıştı başka bi marka hiç sevmedi 4 aylık oldu şuan ama yine durmuyor içinde 😔