hulyaaa-123 O zaman zamana yaymanızı öneririm. Hem sizin için hemde bebeğiniz için birgün 3 emziriyorsanız atıyorum 2 ye düşürün 2 den 1 e gibi gibi. Hem sütünüz yavaş yavaş cekilir ağrınız olmaz hemde bebeğiniz duruma adapte olur. Bu süreçte bebeğinizin ilgisini her meme istediğinde başka yere cekmeniz lazım.