Merhaba anneler
oğşuöu sütten kesmeye karar verdim. Ramazan’dan önce halletmek istiyorum. Oğlum memeye çok düşkün sayılmaz gündüz 1-2 defa ancak emer ama gece uykusuna sadece emerek geçebiliyor ve uyku aralarında da tekrar emerek uyuyabiliyor. Böyle olup da sütten kesen/kesebilen var mı?
Sizler keserken nasıl bir yol izlediniz? Tavsiyelerinizi bekliyorum 🤗
Not: sakız yapıştırma, sirke sürme vs gibi tiksindirecek yöntemleri lütfen önermeyin. Bebeğimle aramdaki güvenin en önemli sembollerinden olan bir şeyden daha mantıklı ve makul yöntemlerle korkutmadan ve güvenini kırmadan ayırmak istiyorum.