mervemir- elif_cepel 2 aylıkken bizimde öyleydi 6 7 saat uyuyordu sarılık riski yok diye kaldırmadım ben hiç, çok şükür bişey olmadı. Sonra tabi bozuldu hasret kaldık 6 8 saat uykulara 😅
gamzelininannesii elif_cepel gayet normal canım yavaş yavaş azaltiyorlar gece acikirsa kalkar zaten kendisi ilerleyen dönemlerde alışkanlıktan çok kalkmaya başlıyorlar
Anadolu elif_cepel kız uyusun elleme sakın mis gibi işte benimki 1 yaşında saat başı emmeye kalkıyor yenidoğandan beter