TospikOglusum Yusuf20 ara ara istiyor ret ama havayı iyi buldukca cikiyrm dışarıya çok seviniyor .sizde bol bol çıkın gerekirse bebek arabanızı almayin parka gidin sık sık
Heroki Yusuf20 Benımkide sokakta kucakladıgımda sanki yabancı biri onu kacırıyor dersin karşıdan görsen😂😂
use_use Yusuf20 Sürekli evde duruyorsa ayakkabı ile yürümek garip geliyor olabilir. Bol bol dışarı çıkarın alışır zamanla
Yusuf20 TospikOglusum canım burada karlar erimedi erise bende düşünüyorum park 20 dakikalık yol yürümek lazım.kucakta gitse git gel 40 dakika kucak olmaz
Yusuf20 use_use aslında haftasonu dışarı çıkıyoruz.kar soğuk olunca malesef dışarı çıkma sıklığı azalıyor
CankizimRavzam Yusuf20 26 aylık kızım kekolar gibi oturur yolun ortasında ıiıı der ve gram ilerlemez heryere kucakta gidiyoz 🤪😅