Annemkuzum12 vardı hayla daha var bazılarında covid sonrası öksürük kalıcı kalıyormuş galiba bizim kız da kalıcı kaldı 3 aydır inanirmisin çocuğu duzeltemiuorum 8 çeşit ilac verdiler 4 doktora götürdüm antibiyotikten tut soğuk algınlığı bağışıklık güçlendirici vs ama yok düzelmedi kan tahlilleri de temiz çıktı şimdi kafama dank etti belkide covid oldu 39 dereceye çıkan atesi vardı bide bir gün aniden hastalandi ateş başladı halsizlik istahsizlik dedik heralde dis ama gerçekten büyük insan gibi kafasını yastıktan kaldrmadi kucağa alınca agliyodu hemen kendini yatrmaya calisiyodu belkide diyorum vücudu agriyodu yatmak istiyodu covid de vücut ağrısı çok oluyo ben bile 10 gündür yataktan çıkmadım küçük çocuk nasıl dayansin diyorum şimdi kendi kendime