Kızlar bu aralar gerçekten psikolojimi bozan bı durum var .vajinamin ağız kısmında kırmızı et parçası var .bekarken öyle bir şey yoktu .doğumdan birkaç ay sonra farkettim.o zamanlar daha küçüktü .şuan yine hamileyim 5 aylık .artık farkettim ki fındık değil de ceviz kadar olmuş özellikle afedersiniz büyük abdest sırasında ikinirken dışarı doğru çıkıyor.gorumceme sordum kimi kadın doğum esnasında zorlandığı için çıkıyormuş . Yani kızlar kötü görüntüsü bir yana onu boşuyorum da birkaç ay sonra doğuma gideceğim o da onda sıkıntı yaratır mı daha büyür mü bir şey olur mu o yüzden çok korkuyorum benim gibi bir durumda olup da sonradan doğum yapan ya da ortadan kaybolan oldu mu?