Merhaba bayanlar. Bebeğim dün 4. Aylık oldu. İki akşmdır 4 gibi ağlayıp uyanıyor ama gzlerini açamıyor bu sabaha karşı 5 de uyandı ve bdaha dalamadı uykuya. Ayaklarını çırpıyo gibi uyanıyo ama gzleri açık değil. Gece kaka yapmazdı bu sabah çok gaz çıkardı ve çok kaka yaptı acaba onunla mı ilgili yoksa bu ayda nırmal midir bu. 11 de yatar hiç uyanmazdı ben onu emmeye kaldırırdm uyurken emer devam ederdi. Atak dönemiyse geçici midir bu.