Ferah16 38,5 -39 olmadan ben hiç ateş düşürücü vermem. Zaten ateş enfeksiyonla savaşmak virüsü öldürmek için vücudun geliştirdiği bir savunma sistemi. Biz baskıladıkça daha geç iyileşiyoruz. Biz de covit olduk kızıma taş çatlasa 2 kere vermişimdir o da çok çok yükselince. 3güne ateş kalmadı zaten