12,5 kg bebeğim var. İyi bir oto koltuğu araştırıyorum 9-36 olanlardan ama dönen model mi bakayım normal mi bakayım bilemedim. Dönmeyen modelleri kullanmak sıkıntılı mı oluyor? Bir de yüksekliği önemli mi çok? Dikkat etmem gereken başka bir şey var mı alırken? Britax römer iyiymiş galiba bir, onun dışında önerebileceğiniz var mıdır bu daha iyi dediğiniz?