Kızlar bu ay girdi bebegime bisey oldu burun tıkanıklığı oldu ama burnu hiç akmıyor ilk kez boyle oldu zaten cok istahsız bir bebek sizinkiler 3 bebek kavonozu kadar yemek yiyor mu günde bide ateş cıkıyor burnu tıkalı oldugu icin galiba iki gündür burun spreyi izotonik suyla artı buhar veeiyorum gunde 1 kez geçmedi bugun de 1 kere yesil yapıskan kaka yaptı bugun hastaneye gitcez esim isten geldikten sonra simdi uyuyor başının altına yastık koydum zor nefes alıyor yavrum baska ne yapabilirim sizde de boyle biseyler var mı mevsimsel mi acaba