Burda bi post okudum, gelişim geriliğinden bahsediliyordu. Çocuğu yüzüstü dönemiyormuş doktor da gelişim geriliği var psikomotor becerilerinde demiş. Benim oğlum altı buçuk aylık iki defa yüzüstüne döndü bir daha dönmedi dönmekte istemiyor. Yüzüstü durmayı da sevmiyor. Ama çok hareketli sırtüstü şeklinde ayaklarıyla geri geri gidiyor. Doktor demiş ki 6 aylık olunca kesin dönmesi gerekir demiş. Ben ilk defa böyle bişey duydum. Sizce doğru mu bu ? Sizin doktorlarınız dönmeyle ilgili neler dedi. Şimdi benim oğlum dönemiyor dönmek istemiyor diye gelişim psikomotor gelişiminde gerilik mi var ? Oğlum istese döner ama kendi korktuğu için dönmüyor. Şimdi buna ne denir ? Var mı bizim gibi olan doktoruyla konuşan ?