Bebeğim 4260doğmuştu ilk kontrolde şişliği gidince 3900olmuştu 15.gün kontrolde 4200dü. Bu gün 1ay kontrolü ve aşı için gittik 4400olmuş.Hemşire hiç kilo almamış sürekli emzir bir dahaki ayda almazsa sizi doktora yönlendiricem dedi.Bebeğim sürekli emiyor zaten kakasını çişinide yapıyor.Sütümde var.Son zamanlarda kusmaya da başladı o yüzdenmi almadı acaba.Benim gibi bebeği ilk ayda kilo almayan varmı ne yaptınız.Çok üzgünüm.