Kizim 2 gündür cisim var kakam geldi diyor. Klozete oturup tuvaletini yapıyormuş gibi yapıyor. Yapmıyor ama sonrasında poposunu siliyor. Sizce tuvalet eğitimine başlamalı mıyım? Dukkanda durduğumuz için biraz havaların ısınmasını bekliyordum. Ama şimdi cisim var dedikçe hevesleniyorum