Lavina merhaba, tabiki her yaşın ayrı bir zorluğu var. Umarım her çocuk ve anne kolay atlatırız bu sıkıntıları. Ama bazen hiç ara vermeden tekrar eden şeylerin altında başka durumlarda olabiliyormuş. Biz bunu deneyimledik. Belki bitmeyen bu şikayetleri olan başka annelerde vardır. İyi dilekleriniz için çok teşekkür ederiz. Sevgiler 😊😊🤗🤗🤗💕