Kızlar gece beslenmesini nasıl kestiniz ve kaçıncı ayda ben şuan 13 aylık kızımı kesmeye başladım doktorunuzun önerisiyle 3 gecedir istedikçe emzik su veriyorum. Ama miz miz yarım saate bi kalkıyoruz bu aşama ne kadar sürüyo ve fazla su tüketimi bebeğe zararlı falan yazıyordu bugün uygulamada korktum gece de gündüz de baya tuketiyo oranini nasıl anlicam ki sürekli kabiz olan da bi bebeğim var diye veriyorum hatta şimdi doktora da sorucam