Doğum yapalı 9 ay oldu yaklaşık ve bende özellikle şu sıra aşırı derecede unutkanlık başladı. Önceden de vardı aslında ama bu kadar değildi. Doğumdan sonra artarak devam etti. Neden olabilir acaba? Benzer durum yaşayan var mı? Bunun için hangi doktora gitmek gerek acaba?