2papatya canım benımde var hemde 5 6 tane dr 2 ay sınra büyüyüp büyümeyecegine bakcam dedi. Suan hamılelıyim 20 lik dişler hep intihaplanmış şiş dr antibiyotik veremem dogumdan sonra antibiyotik tedavisi yapar diş dr dedi. Zamanla kayıp da olur belkide hiç geçmez şiş kalır dedi. Ama bu şişlik gecmez ise Allah korusun kötü birseye döner mı bilmiyorım İnternetde oyle seyler yazıyor sızın dr unuz bu konu hakkında birşey dedı mi