Nilinannesiiiii Asezz merhaba. Biz ilk aptamil ile baslamıstık. Cok gaz yaptı bizde zaten fak ederseniz hazırlarken bile köpürüyor. Sonra sma ya gectik. Gaz sorunumuz azaldı. Memnunuz.
Meryem09 Asezz 2 ay aptamil kullandik aptamil bizde aşırı gaz yapmıştı biz bebelac geçtik 6 aydir bebelac kullanıyoruz
Irmakprensesinannesi Asezz aptamil hic tavsiye etmem aşırı gaz hazımsızlık yapior sma kullaniyrm 2 aylıktan beri şuan 7 ay 2 günlük gayet hiç hazımsızlık yasamadim
MotherOfAlmila Asezz Her mama her bebege iyi gelecek diye bir kavram yok tabi ki.. Onu en iyi deneyerek anlyabilirsiniz aslinda. Bize de SMA cok iyi geldi, ona devam ediyoruz.
Burcuanneoldu Biz aptamille başladık bizde çok fazla gaz ve kabız yaptığı için sma comfort’a geçtik kilo alımımızda gayet iyi
tmrskbr Nilinannesiiiii köpüren mama gaz mı yapıyor? hipp de çok köpürüyordu. Bende bebelac aldım 2 gündür kullanıyoruz bakalım
Nilinannesiiiii tmrskbr köpürmemin sebebi hava oldugu için o havayı bebek yutuyor sonra dolayısı ile gaz oluyor
tmrskbr Nilinannesiiiii o zaman bebelac iyi çünkü köpürmüyor ve mama çabuk çözünüyor suda çalkalamaya gerek kalmıyor