Selamın aleyküm arkadaşlar kızım 11 aylık bende 13 haftalık hamileyim kızımda normal dogum yaptım çok şükür fazla sancı çekmeden 5saatte filan doğurdum sunniyle ama bilmeyerek gittim tabi şimdi biliyorum agrısını acısını ve korkuyorum ikinciside normal doguran annelerden tavsiye ve öneri bekliyorum zor oluyormu 🤔