Bizim sonucumuzda ufak farklılık çıktı doktor önemli değil deyip 1 ay sonra tekrar çekilin falan demedi. Sağlık ocağına aşıya gittiğimizde hemşire kalça ultrasonu sonucunu istedi gösterdim dedi ki tekrar ettinizmi ultrasonu bu ay. Bende hayır doktor istemedi dedim. Ne yapacağımı şaşırdım