Oğlum altı buçuk aylık. üç gündür geceleri de gündüzleri sık sık uyanmaya başladı hiç gözünü açmazdı geceler bı gece dörtte açtı. Mamasını da bitiremiyor. İştahsızlık var. Hep kucak istiyor sürekli mız mız. Acaba diş mi geliyor damağına bastırdım bi sertlik var ama dişten mi sizce ? Tetagil kullansam rahatlar mı ? Ne bu huysuzluk ya hiçbir şey anlamadın. Asla böyle yapmazdı. Elleri de sürekli ağzında.