Zeynepguneykaya sanırım emzirmemeye bağlı olarak kilo vermemişsiniz :/ emzirince gebelikte depolanan yağları kullanıyor çünkü bebek ondan hızlıca kilo veriliyor. Yanlış anlama nisbet yapar gibi söylemiyorum örnek vermek açısından; benim bebek yakamı bırakmıyor ilk günden beri saat başı veya 2 saatte bir emmek istiyor. Daha 40’ımız çıkmadı 13 kilo vermişim 17 kilo almıştım zaten. Eğer o yağları vermek istiyorsan proteinden zengin karbonhidrattan kısıtlı bir diyet yapman gerekir. Bol salata yap üzerine haşlanmış tavuk olur light ton balığı olur, yanında karpuz yoğurt olur mesela. En önemlisi bol su.. sebze yemeklerine et at kuru fasülye ye madem emzirmiyprsun gaz derdin de yoktur bulgur tercih et ama öyle tabağı komple doldurma tabi.. günden güne porsiyonunu azaltmaya çalış. Verirsin inşallah