Gkyz27 Bebeğiniz daha çok küçük. Uykuyu seviyor demek ki, bu güze bir şey. Ama küçük olduğu için en azından 4 saatte bir emsin. 3 saatte bir kalkmak size zor geliyorsa onu 4 saate çıkarın. Uyuyarak emiyorlar zaten, hemen 10 dk emzirir geri bırakırsınız, sonra siz de uykuya devam edersiniz. Benim bebiş bile 15 aylıkken aralıksız uyumayı tercih etmiyor.