Balim55 Bebeğim üç aylık bugün tuvaletini aşırı sulu yaptı. İki gündür yapmakta zorlanıyordu. Bugün resmen üstüne başına geçti. Sulu kaka ishal olduğu anlamına mı geliyor. Kakası pütürlü her zamanki gibi kahverengi sadece aşırı suluydu.
Zeynepguneykaya Balim55 oğlum da aynı yapamadı bi kaç gün sonra dediğiniz gibi çok sulu yaptı gün içinde de tekrarladı virüs kapmış. İnşallah sizinki öyle değildir ama bi kontrol ettirmekte fayda var.
Balim55 Zeynepguneykaya başka bir belirtisi var mıydı. Bir de tekrarladı mı. Şu an bir kez yaptı takip ediyorum Pazar olduğu için de doktora götüremedim .
[silindi] Bende bu ayrımı yapamıyorum 2 bucuk aylık oğlum sadece emıyor ve hep sulu kıvamlı bazen 2 gunde 1 bazen gunde 2 öle yapıyor ishal olması ıcın gun ıcınde 5 kere yaparsa getır demıstı bıkere doktor anlamıyorum ama 😔
AselG Her sıvı geldiğinde biz anneler tedirgin oluyoruz ama sanırım gümde 3 kezi geçmeli ishal demek için ?