Bebeğim bizimle uyuyor 10 ay 19 günlük bu sabah ağladı enmek için kucağıma aldığımda ateş topu gibiydi önce ortamızda uyuduğu için sıcak sandım hemen uzerını incelttim kafasını elini yüzünü ayaklarını ılık suyla ıslattım geçmedi 37 üstüydü atwş ölçeri koltuk altında tam tutmadı ağladı ateş düşürücümüz kayınvalidem de kalmış evde fitil vardı verdim çünkü elimle kontrol ettiğimde bile bebeğim aşırı sıcaktı ilk defa bu kadar sıcaktı vücudu kafası eli ayakları sıcacık acaba diş midir bir tane beyazlayan dişi vardı diş ateşi olduğunu nasıl anlarım