Deletedmom_28 10 gün cok kritik ya bende ilki normal dogum yaptim ikinci sezeryan keske normal dogursaydim inim inim inledim cok zor bol bol su icin neskafe icin basiniz ağridiginda ve dinlenmeye uyumaya bakın ilaclarinizi icin duzenli bitene kadar da gecmis olsun allah yardimcin olsn canm