Ebruferit Anneler nasıl iciyorsunuz bunu çok kötü ya denemek için bir tane aldım aşırı şeker kokusu değişik içip etkisini gören var mı
Handecelik Ebruferit Doğum yaptığımdan beri içiyorum 8 ay oldu Valla artık alıştım heralde yemekle ya da öyle tek başına içiyorum Soğuk güzel oluyor Bağımlısı oldum Stevyalısı daha az şekerli Bir de multimalt aldım jokerden o daha güzel hurmalı
Sibelll Ebruferit berbat bir tadı var.Ama süt olsun diye doğum yaptıktan sonra içtim ama bende hiçbir etki yaratmadı.Bende etki yapan et ve sütlaç olmuştu.O kadar Rezene,humana still,galacto hepsini denedim sıfır etki 😞
Ebruferit Handecelik yeni çıkarmışlar galıba az kalorili diye soğuk du ama çok kötü geldi kusacaktim nerdeyse peki etkisi var mi
Handecelik Ebruferit ben çok memnunum, gece yatmadan ya da akşam yemeğinde içtiğimde gece sütüm gayet iyi oluyor
Handecelik Herhalde 200 kutu içmişimdir İlk çok garip gelmişti ama şeker bağımlılık yapan bişey sonuçta, içmediğimde canım istiyor
Ftmsnny Ebruferit onu içmek zorunda değilsiniz ki kilo dışında bir etkisi yok. İçecekseniz su 💦 için. Börülce dereotu tüketin güzel uyumaya çalışın bol ılık duş alın
Ebrs Ebruferit ben içtim pek işe yaramadi canim, su daha cok ise yarıyor yada beyaz kuru dutu kaynat iç onun yerine daha güzel
Ebruferit Ebrs icemedim denemelik almıştım sadece 😊 suyu çok içiyorum birde kuru dut deneyeyim tesekkurler
Ebrs Suratemel 2-3 bardak suyun icine dutlari koyun kaynatin, sekerli seviyorsaniz biraz seker atin sevmiyorsaniz kendi tadida güzel sekeri aratmıyor zaten 😊
[silindi] Ebruferit Doğum yaptığımda ilk 20 gün kullandım oldukça etkisini gördüm. Soğuk içilebiliyo gayet rahat tek seferde içip bitirmek daha kolay yudum yudum rahatsız edebilir. Şimdi ebebekte 24 al 12 öde vardı yine aldım etkisinden memnunum nerdeyse iki katına çıkmıştı sütüm ilk kullandığımda
[silindi] Ebruferit İlk içtiğimde şeker komasına giriyorum sandım, resmen başım ağrıdı. Gün boyunca ağzımdan tadı gitmedi. Daha da içmedim 😖
sevcan Ebruferit ilk başlarda tadı cok kötü gelıyor ama sonradan alışıyorsun canın bıle ıstıyor. ben doğum yaptım ılk gununden berı hep ıctım. cok faydasnı gordum hemen doluyordu süt. smdı yenı dha az kalorılı cıkarmıs ama kılo aldırmıor zaten.