Mumoslu30 Kursatereninannesi Ah annesi kiyamam saril sımsıkı evde gezdir kucaga alisir diye korkma alisirsa kanguru alirsin bebegin rahatlasinyeterki 🤲🏻🤲🏻🥺🥺
Kursatereninannesi Mumoslu30 zaten kucakta aliismqsi onemli diyil alissin yeterki rahat olsun ama uok uyumuyo
Minikmucizemiz1301 1 ay 22 günlüğüz hala daha kesin bi çözüm bulamadım bazen saatlerce agliyor ne yaptıysam olmadı hep geçici çözümler oldu emziremiyorum sütüm yok 30 ml sagiyorum anca o çıkıyor mama ile de beslenince malesef gaz problemi bitmiyor bilinen bütün gaz damlalarını denedim denemediğimbisey kalmadi bebekten bebege faydası değişiyor malesef bizde hic bisey fayda etmiyor
Saudade Kursatereninannesi canım ağızdan gaz cıkarması gerekir alttan değil biogaia ve nurse harveys öneririm cok iyi gaz cıkarıcılar
Saudade catgirlmoms biogaia gaz damlsı değildir prebiyotik bağırsak düzenleyici onu gaz damlsıula beraber kullanmanız gerekiyor o zaman cok etkili
catgirlmoms Kursatereninannesi Sanki bizi anlatıyorsunuz röntgen çektiler gaz dolu çıktı midesi bağırsakları ve ne yaparsam yapayım ağrısı azalmıyor uykudan ıkınarak uyanıyor uykuya dalamıyor . Altını açıyorum üstünü değiştiriyorum katıla katıla ağlıyor .☹️
Ares01 4 ay 3 günlük olduk. Çok fazlayız son 2 haftadır. Biogaia, sab simblex, masajlar, duşlar hiçbiri sorunumu çözmüyor. Kanguruya koyup dolaştırıyorum saatlerce. Sonra uyuyor inşallah kısa sürede kurtuluruz ne diyeyim 🤷🏻♀️
Efeninanasi Kursatereninannesi evet ikisinı kullandım benüç aylıkken gaz sorunu bitti doktorunuza danışın oda söyler zaten biogafadan sabah gunde bır kez beş damla sabsımplex sabah aksam 8 damla