Geceleri 15 20 dakkada bir mızıklıyarak ağlıyor gözleride açık degıl . 9 aylık sureklı mama içiyot doktorun gece mamasıno kes demedine rahmen. Diş jelini sürüp yatırıyorum. Hiç dişimi yok. Birde aylardır 1 hafta cok guzel uyur bır hafta uyumaz geceleri hep böyle gitmiştir ben anlam veremedim. Hiç birrr sebep yok aglaması için