Kızlar ben sezeryan doğum yaptım ve tam bir ay oldu şu zamana kadar ağrım sızım hiç olmadı hatta iki günde toparladım kendımı fakat şu son iki üç gündür sol yanımda kramp tarzı ağrılar oluyor normal mi bilemedim var mı basına gelen ya da normal bişey mi