NilAsyaMom kizim 17 aylik hala emziriyorum ve 3 doz biontech asiliyim ☺️ doktorumuz ol ki sütünden antikor gecsin demisti esim de asi karsitiydi bu lafi duyduktan sonra hadi hemen randevu al en erken ne zaman veriyolarsa gidip oluyoruz dedi ve oylede yaparak 3 doz asimizi vurulduk cok sukur ve 1 ay once covid olduk covid oldugumuza inanamadik kahkahalarla guldum pozitifi gorunce bu ne be dalgami bu falan dedim cunku ben grip oldugumda yatak dosek yatan insanim ve aradan 5 gun sonra bir daha test verdim yine pozitif. Yani demem o ki test yanlis degildi, ve 3 doz asili olmamin avantajiydi ayakta atlatmak. Hadi bende nezle gibi seyr etmisti ama esimde asla burnu dahi akmadi sadece 1 kez sitmalanip 1 kez ateslenmisti okadar 😃 ve esimle tam 3 er kez test verdik ben 3.cu testimde negatiftim esim yine pozitifti ona ben gecirmisim belliydi.kizimizdada 1 gun ates oldu 39.5 derecelere cikti ertesi gune 1 kez ateslebir gibi oldu hemen gecti birdahada olmadi. Bnce hemen aşi olmalisiniz eger ki negatifseniz hic beklemeden gidin olun derim. Bi arkadasim asisiz cok agir atlatti tat koku gitti vs bizde tat koku hep vardi hic gitmedi kesinlikle 3 dozun faydasi 🤞