Alyazeynep3435 Arkadaşlar daha test yapmadım ama gecikme yaşıyorum korunuyirdum ama bilemiyorum eğer hamile isem bu tehlike olur mu benim için (not:emzirmiyirum)
Minagamze Alyazeynep3435 dikişlerin için olabilir doktorlar genelde 2 yıl sonrasından hamilelik öneriyor sezeryan olanlara yani burada öyle (yurt dışında yaşıyorum ) turkıyede nasıl bilmiyorum hamilelik donemınden çok doğum zamanı zor olur dıkıslerın için
Tuba-27 Alyazeynep3435 ben de doğum yaptım 3 gün yaşadı sonra vefat etti oğlum 4 ay sonra kızıma hamile kaldım şimdi 10 aylık bir sıkıntı yok